Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hebben jullie een afhaalpunt?
Wij hebben een afhaalpunt in Gronsveld (nabij Maastricht).
Bij het online plaatsen van een bestelling kunt u kiezen voor 'Product afhalen locatie Gronsveld (Maastricht)'. Zodra uw bestelling klaar staat zullen we u per e-mail hierover berichten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle info over retourneren vindt u op deze link. Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, bel naar 043-4081949 of mail naar info@keukenmarkt-nederland.nl. U ontvangt van ons klantenservice team de retourprocedure.

Verkoopt u lossen onderdelen?
Wij verkopen alleen losse onderdelen van door ons geleverde eindproducten.

Hoeveel garantie heb ik op een product?
De garantietermijn verschilt per product, maar komt minimaal overeen met de fabrieks garantietermijn, neemt u contact op met onze klantenservice voor meer informatie. info@keukenmarkt-nederland.nl of bel 043-4081949 (lokaal tarief) op werkdagen van 9.00-17.00 uur en van 18.00-22.00, en op zaterdag van 09.00-18.00.

Voor Doeco Q-Max, Doeco Royal, Gessi en Newform keukenkranen geldt de garantie uitsluitend bij toepassing van de meegeleverde filterstopkraantjes.

Wat is de levertijd?
Bij ieder product staat de verwachte levertijd aangegeven. De levertijd gaat in na ontvangst van de betaling. Mocht de levertijd langer zijn dan op de site vermeld is, dan zullen we u hierover berichten.

Zijn alle prijzen inclusief btw?
Alle prijzen zoals op de site vermeld zijn inclusief BTW.

Kan ik een afwijkend afleveradres aangeven?
Dit is inderdaad mogelijk, tijdens het plaatsen van de bestelling krijgt u de gelegenheid om een ander afleveradres toe te voegen. Dit kan handig zijn als u bijvoorbeeld uw bestelling op uw werk wilt laten bezorgen.

Op welke manieren kan ik bestellen?
Lukt het niet de bestelling via het systeem te plaatsen dan kunt u deze ook telefonisch of per mail doorgeven.

Op welke manieren kan ik bij de Keukenmarkt betalen?
U kunt bij ons betalen middels; iDeal, mistercash/bancontact, creditcard, vooruitbetaling, paypal, klarna (achteraf betalen) en contant bij afhalen.
Let wel, als u kiest voor achteraf betalen middels Klarna dient u de bestelling steeds zelf te plaatsen. Klarna valideert onmiddellijk deze betaalmethode. 

Kan de Keukenmarkt mij folders toesturen?
De keukenmarkt kan u helaas geen folders toesturen. Op de websites van diverse fabrikanten kunt u deze via e-mail aanvragen.