Retourneren

Retourprocedure

Ontvangstcontrole

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens de factuur geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u dit binnen 24 uur na ontvangst via info@keukenmarkt-nederland.nl of telefonisch via 043-4081949 aan ons te melden. Wanneer u niet tevreden bent over het artikel, heeft u het recht de overeenkomst te herroepen, zonder opgaaf van reden, binnen een zichttermijn van 30 dagen. Hierna heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?

Om uw retour in goede orde te verwerken, vragen wij u het digitale retourformulier in te vullen. Klik op de onderstaande link en vul het formulier compleet in. De klantenservice is dan op de hoogte van het product dat door u retour wordt gestuurd. Klik op deze link om naar het retourformulier te gaan:

Online retour formulier

Na het invullen van het retourformulier ontvangt u een bevestigingsmail en binnen 24 uur op werkdagen een mail met daarin een antwoordnummer of retourlabel en informatie over waar u het pakket kunt afgeven om het kosteloos retour te sturen. Zodra wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot de terugbetaling van de geretourneerde artikelen.

Hoe kan ik ruilen?
Indien u een artikel wilt omruilen, dient u het artikel dat u wenst te ontvangen via de website te bestellen. Het product dat u niet wenst kunt u retour melden, zoals hierboven beschreven staat.


Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan verzoeken we u het retourenformulier in te vullen en in het vak “opmerkingen” nadere informatie in te vullen. U ontvangt na het invullen van dit formulier een mail met hoe dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • als de retour binnen 30 dagen na levering bij ons aangemeld is;
  • als het compleet en onbeschadigd is; Als het niet compleet of beschadigd is, zullen we een redelijke schadevergoeding in rekening brengen;
  • als het niet gemonteerd is geweest; Als het gemonteerd is geweest, zullen we een redelijke schadevergoeding in rekening brengen;
  • in de, indien redelijkerwijs mogelijk, originele onbeschreven verpakking (niet op de doos schrijven en gelieve geen duct tape te gebruiken);
  • met een toereikende verpakking: losse onderdelen dienen goed ingepakt te zijn. Indien een omdoos (2e doos) aanwezig was bij de levering dient deze ook bij het retour zenden aanwezig te zijn.

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retourzendingen gelden niet voor op maat gemaakte producten.

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Zodra we uw retour hebben ontvangen krijgt u van ons een mail met de verdere (financiële) afhandeling van uw order.

We controleren de bestelling bij ontvangst op beschadigingen. Mocht er een beschadiging optreden tijdens terugzending dan is deze schade voor uw rekening.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Heeft u een retourenbalie?
U kunt uw producten terugbrengen of retourneren bij onze retouren balie in Gronsveld (bij Maastricht).

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag retour?

De terugbetaling gebeurt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen de 14 dagen na aanmelding van het retour.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U kunt naast de link boven ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Onderaan onze algemene voorwaarden vind u dit formulier.