Klachtenprocedure

Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@keukenmarkt-nederland.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Keukenmarkt
T.a.v. Hoofd Klantenservice
Veilingweg 7
6247EP Gronsveld

Na ontvangst krijgt u een bevestiging en zullen wij binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht geven.

U kunt eveneens uw klacht indienen via Europese online geschillenplatform (ODR). De directe link naar dit platform is http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencomissie (www.sgc.nl)